Galerie Sous Terre in Lithoijen ontwikkelt momenteel nieuwe diensten voor bedrijven. Er wordt onder andere gewerkt aan twee websites (Art to Business en Art tot Community), een marketingadviestak en een netwerkclub.
Art to Business biedt een platform waarop kunstenaars en ondernemers zich kunnen presenteren en hun ideeën kunnen uitwisselen. Ondernemers kunnen via dit platform gebruik maken van de ‘out of the box’ denkwijze van kunstenaars, een erg vernieuwende benadering van ondernemen. Art to Community is hetzelfde concept, maar dan gericht op particulieren. Sous Terre maakt in eerste instantie gebruik van Social Media. “Tijdens de afgelopen, door ons georganiseerde kunstbeurzen, hebben we met de door ons ingezette Social Media zeer goede resultaten geboekt. Dit gaan we nu verder uitwerken en vervolgens implementeren in de nieuwe interactieve websites” vertelt eigenaar Nol de Groot.
verspreid over het land in de afgelopen 25 jaar hebben opgebouwd. Leden kunnen zich tevens verheugen op uitnodigingen voor allerlei evenementen, waaronder kunstbeurzen en exposities. “Het concept is volgens Nol de Groot een logische aanvulling op hetgeen waar Galerie Sous Terre voor staat: een unieke, inspirerende, kunstzinnige netwerklocatie. “We organiseerden al exposities, kunstbeurzen en bedrijvendagen. Het zijn stuk voor stuk evenementen waarbij ondernemers dichter bij elkaar worden gebracht. Kijken naar kunst verbroedert”, aldus Nol de Groot.
Communicatie en marketing Sinds kort kunnen bedrijven gebruik maken van de expertise van Sous Terre op het gebied van communicatie en marketing. “Wij bieden bedrijven een uniek pakket, waarbij we onze zakelijke ervaring combineren met de creativiteit van kunstenaars. We zijn niet alleen een bedrijf waar kunst gekocht of gehuurd kan worden; we zijn inmiddels uitgegroeid tot een multifunctionele onderneming die zich gaat toeleggen op het adviseren en begeleiden van bedrijven. Hierbij wordt ook de creativiteit van de kunstenaars die aan de galerie zijn verbonden ingezet. De kunstenaars zijn creatievelingen pur sang en kunnen zorgen voor de meest originele marketingacties”, aldus Nol de Groot.
Multifunctioneel familiebedrijf Sous Terre heeft er sinds kort nog twee nieuwe takken bij: Sous Terre Events en MediaHunch. Het eerstgenoemde bedrijf houdt zich bezig met het organiseren van allerlei evenementen (zowel intern als extern) en wordt gerund door Jeroen en Frank, twee zonen van Nol de Groot. Hierbij hebben zij ook de beschikking over een standbouwbedrijf, waarmee ze andere evenementenbureaus en individuele bedrijven van dienst kunnen zijn met het verzorgen van standbouw voor beurzen en allerlei andere presentaties. Multimediabedrijf MediaHunch wordt geleid door zoon Robbin en biedt communicatie en marketingdiensten in de ruimste zin van het woord. De echtgenote van Nol, Bernadette,is als kunstenares verbonden aan de zaak en verzorgt de workshops. Een familiebedrijf pur sang.
Unieke netwerkclub Art to Businessclub is een unieke netwerkclub voor ondernemers: de leden profiteren van elkaars kennis en netwerk. “Maar ook van het enorme netwerk dat we met onze vier galerieën
Wie interesse heeft of vrijblijvend geïnformeerd wil worden, kan dit laten weten via (0412) – 48 21 59 of info@galerie-sous-terre.nl. (www.galerie-sous-terre.nl)

Artikel/Bron:

Download het artikel: Bedrijvig Oss, Den Bosch, Bernheze.pdf
Page 8 of 8